Проводимо урок

   Отже, дзвонить дзвоник і Ви заходите в клас! Починається велике і важливе таїнство - УРОК!

    І це не просто навчальні дії або освітній процес - тут народжується наше майбутнє!
 Дуже важливою є правильна організація навчання. А що для Вас є найважливішим під час уроку?
Учні активно тягнуть руки. А Ви ще нічого не спитали. Що це може означати.
Запитуєте хлопчика з першої парти:"Що ти хочеш запитати?"
-Запитати нічого. Я хочу повідомити, що не буду нічого писати в зошит під час уроку.
-Чому? У тебе болить рука?
-Ні, з рукою все нормально. Просто для того, щоб зробити зошити, знищують дерева, а дерева виробляють кисень. Так скоро не буде чим дихати.
Що можемо йому відповісти? 

-Я хочу сказати! - викрикує дівчинка за ним.
-Кажи.
-У мене в рюкзаку сидить страшнючий привід. Але він добре розуміє математику і хоче попрактикуватися на нашому уроці. Можна я посаджу його на парту?
Що можемо їй відповісти? 

-У мене сьогодні депресія, всі розмови про числа і розрахунки її посилюють. Давайте поговоримо про щось прекрасне!
Що можемо їй відповісти? 

Нарешті урок розпочався.  Ви повідомляєте учням мету уроку.
-Це Ваша мета, - каже хлопчик з задньої парти: у мене інша мета, щоб про мене весь світ позабув.
Що можемо йому відповісти? 

Контроль і рефлексія є дуже важливими етапами освітнього процесу. Напишіть 4 питання для контролю засвоєння знань учнів за обраною Вами темою і покладіть текстовий документ в папочку: 

Повертаємося додому! 
Практика закінчилася!



Немає коментарів:

Дописати коментар