Знову проблема! Відвідуємо урок!

Вранці школа не здавалась уже такою красивою як напередодні. Ви прийшли за пів години до початку уроків/



-Дивіться, школа їм не подобається, бухтів двірник і тикнув мітлою у бік батьків з дитиною, які виходили через паркан на вулицю. 
-А що сталося?
-Хотіли дитину віддати навчатися, навіть до кабінету директора не дійшли, подивилися на зламані сходинки, на вчорашнє сміття і розвернулися в іншу школу. А чи від цього залежить якість навчання? Діти ж не у дворі та на сходах навчаються?
З дверей появилася молода директорка: "Я все бачила. Це вже не вперше. І що нам робити? Бюджету на ремонт немає. Витратили гроші на дах. Може Ви порадите?"

І справді, допоможіть адміністрації школи, як розв'язати цю проблему. Поясніть, чому поламані сходинки, сумний занедбаний вигляд будівлі впливає на рішення батьків навчати дитину в школі чи ні? Як це пов'язано з якістю освіти? Який вихід з даного становища?
 Натисни на посилання і запиши свою пораду у книгу відгуків про школу.


Продзвенів дзвоник на урок. Треба було спішити. Проте, класна кімната знаходилася зовсім поруч. 

Дивимося урок і аналізуємо його за моделлю уроку: 

Модель є тут



Хороша робота! Запрошуємо випити каву в кімнаті для вчителів.


Немає коментарів:

Дописати коментар